7 תשובות
כן גם אני לפעמים מרגישה ככה
גם אני לפעמים
גם אני
בסוף את תמצאי! הכל יהיה טוב:)
גם אני. כל הזמן מרגישה כך.
שואל השאלה:
מבינה אותך עם את צריכה לדבר עם מישהו את יכולה לדבר איתי❤
מבינה אותך עם את צריכה לדבר עם מישהו את יכולה לדבר איתי❤
אנונימית
שואל השאלה:
.
.
אנונימית
באותו הנושא: