התחברות הרשמה

מי פה יוצא מחר לקורס קיץ משציםם??

4 ביולי 2020, 21:07
קורסיםקיץחופש הגדולש"לחטיול    
3 תשובות
אני
אנונימית
שואל השאלה:
מאיפה את
אנונימי
כפר סבא
אנונימית
באותו הנושא:
אני עכשיו חזרתי מטיול של פשצים ומשציםם מה אתם עשיתם החופש?
מישהו פה יוצא לקורס מדצים מחר?
מי יוצא לקורס מדריכים ב' (מדא) עוד פחות משבוע??
מי יוצא לקורס מדצים בחופש?
מישהו יוצא לקורס דלתון בקיץ? של המשצ"ים?
יש כאן מישהו מהמשצים שיוצא לקורס קיץ?
מלא יוצאים לקורס היום. איזה קורס זה?
הייתם יוצאים לבד לקורס כלשהו בפנימייה לא בעיר שלכם לחמישה ימים?
משציםם להתפקדד!!
מישהו יוצא לקורס דלתון?
חיילים בצבא אתם אוהבים את צהל? ואתם שצים?