5 תשובות
קורה לי גם בעגילים רגילים . תנסי להכניס מזווית שונה
וואי גם אצלי זה ככה וזה עשה לי אינפקציה. אם יש לך בעיה להכניס את זה תנסי אחרי מקלחת וכשאת מנסה שימי כמובן משחה נגד דלקות ותנסי אני לא הכי יודעת למה אבל אחרי מקלחת זה יותר קל ופחות כואב
שואל השאלה:
אני אנסה , תודה :)
אמרו לי אולי ללכת לפירסר שיחליף לי , מה אומרים ? אבל אני חושבת שהוא יכאיב לי
כי באמת כל פעם שאני מנסה זה ממש כואב ויורד לי דם ואני לא מבינה למה זה רק עם החישוק עם הנקודה זה לא קורה בחיים ועבר גם זמן מאז שעשיתי זה לא ממש טרי
אנונימי
אני בפעם הראשונה שרציתי להחליף הלכתי למי שעשו לי את זה והם גם הסתבכו פשוט גם אל תילחצי כשאת מנסה תנסי למצוא את הזווית הנכונה זה יכול להיות גם בגלל העובי של החישוק והעובדה שנקודה זה ישר והחישוק מעוגל. באמת אומרת לך אחרי מקלחת כשהפנים רטובות רכות נקיות תנסי עובד כל פעם ואין בעיות
ללאלא זה קרה לי גם בהתחלה וחשבתי ללכת לעשות חדש.. שמעי תשארי הרבה זמן עם הנקודה ותשחקי הרבה עם העגיל תסובבי אותו, תוציאי קצת ותכניסי.
ואחרי כמה זמן תנסי להכניס את החישוק זה כואב לכמה שניות אבל כשזה בפנים ואת סוגרת זה סבבה