7 תשובות
תכתבי לה שאת ראית שהיא לא עונה אבל מצטערת זה לא חמש שקל שעוד אפשר לדלג, שתגיד תודה בכלל שהבאת לה ועוד 100 שקל ועוד היא לא מחזירה. אמרת לאמא שלה כי היא לא עונה מה היא חושבת שכסף גודל על העצים תגידי לה ששמת לב שהיא מתחמקת ולא תנסה לשקר כי היא לא יודעת
שזאת אשמתה שהיא לא העבירה לך את הכסף. זה נגרר כבר חצי שנה, וזאת הייתה אמורה להיות אחריות שלה.
שואל השאלה:
אמא שלי כבר הלכה להביא ממנה תכסף אני שואלת מה לרשום לה על זה שהיא רושמת לי שאני הייתי צריכה לשלוח לה הודעות שאני זאת שצריכה לרדוף אחריה כאילו
אמא שלי כבר הלכה להביא ממנה תכסף אני שואלת מה לרשום לה על זה שהיא רושמת לי שאני הייתי צריכה לשלוח לה הודעות שאני זאת שצריכה לרדוף אחריה כאילו
אנונימית
איכס, אני בהלם מההתנהגות שלה, תקשיבי לי טוב טוב, את רושמת לה ככה" לא הייתי צריכה לרדוף אחרייך כדי לקבל כסף שהוא שלי בכל מקרה, ואת פשוט חצופה שאת עוד מורחת אותי ככה"
קצת יצאתי עלייה חחח אבל חצופה , עיצבנה אותי
קצת יצאתי עלייה חחח אבל חצופה , עיצבנה אותי
תקשיבי הייתי יוצאת עליה ברמות למה מי היא בכלל
הייתי אומרת לה שתחזיר ומהר את הכסף או שאת תבואי אליה הביתה ותגידי להורים שלה
מה זאת החוצפה הזאת
הייתי אומרת לה שתחזיר ומהר את הכסף או שאת תבואי אליה הביתה ותגידי להורים שלה
מה זאת החוצפה הזאת
אנונימית
תזכירי לה שחצי שנה היא לא החזירה, לא משנה מה כתבת לה, ושהברירה היחידה שלך היתה לדבר עם אמא שלך כדי שתתערב בסיפור
אני לגמרי חושבת שאת צודקת אבל אין לך מה לריב על כסף שתעשה מה שהיא רוצה זה מביך את עצמה