4 תשובות
תלכי איך שבאלך
לדעתי כן, אם את אוהבת למה לא?
אנונימית
שואל השאלה:
מפחדת שיעירו לי בקבוצה יש לי מנהלת די חרא.
מפחדת שיעירו לי בקבוצה יש לי מנהלת די חרא.
אנונימית
זה לא יפה
באותו הנושא: