8 תשובות
סכין ויש קוצים שחורים קצת
אנונימית
עם סכין גילוח
אנונימית
סכין.
אם אני מחכה קצת שיגדל ואז מגלחת, לא רואים סימן
או סכין גילוח או שעווה .
בשעווה לא .
לייזר, ויש פעמים שכן ויש שלא
סכין או מכונה
אני עושה עם סכין גילוח אבל תיקחי בחשבון שבטוח ישאר לך את הכתם הקצת שחור הזה אחרי.
ראיתי שזה ככה בגלל שאנחנו לא מוציאות את השורש של השיערה אנחנו גוזרות אותה אז אם את רוצה שלא ישאר לך את הכתם השחור הזה אז תעשי שעווה אצל קוסמטיקאית מקצועית שיודעת מה היא עושה או שתחפשי שיטות איך להיפטר מזה למרות שכל מה שאני ניסיתי שמצאתי באינטרנט בשביל זה לא עזר לי:(
בעיקרון לייזר
אבל מגלחת עם סכין של גברים.
אף פעם לא היה לי כתם