6 תשובות
יש הרבה שלא אוהבים
אנונימית
יש הרבה שלא אוהבים את הקטע של להיות קשה להשגה
זה לא בהכרח נכון. אני אישית לא אוהב בנות שהן "קשות להשגה" זה גורם לי להרגיש שאני מנסה יותר מידי ולצד השני לא אכפת. זה שמוביל לכך שאני מרגיש שהחברות היא לא הדדית, מה שגורם לי פשוט לוותר ולעבור הלאה.
שואל השאלה:
כן אבל גם לא קלה להשגה כזה באמצע נגיד?
אנונימית
הם פשוט אוהבים בנות ישירות שיודעות מה הן רוצות ובלי משחקים ואני מסכימה איתם לגמרי
אנונימית
אוקיי אז ככה. בתכלס המשחק הזה של "קלה להשגה", "קשה להשגה" זה כדי שתראי עד כמה הוא מוכן להשקיע כדי להיות איתך. בנים לא מחפשים כמה קשה או כמה קל אפשר להתחבר לבחורה. הם מחפשים את האישה שתהיה מתאימה להם מבחינת אופי, מראה וכל הדברים האלה. זה באמת מגיע למה שאת היית רוצה. אם את רוצה להיות קשה ולמצוא גבר שמוכן ממש להיאבק כדי להתחבר אלייך את יכולה לעשות את זה, אבל אני רק אומר.. שזה יכול להוריד את הסיכויים שתמצאי מישהו בקרוב.