7 תשובות
בסדר שניהם
לדעתי שניהם בסדר , לא אמורה להיות סיבה שבנות לא יוכלו להתחיל עם בנים ולהפך .
שניהם אבל לא לכולם יש את הביטחון לזה ובעיקר לבנות כי זה לא מה ש"נורמלי"
לדעתי בסדר שניהם יש מצבים שלבן יש יותר ביטחון לעשות את זה כי זה הנורמה אבל בתור אחת שעשתה את הצעד הראשון זה אפשרי לגמרי
אני חושב שלא צריך להיות פה קשר למגדר, אם את מעוניינת בו תתחילי איתו, ואם מישהו מעוניין במישהי שיתחיל איתה
חח לדעתי אין קשר למגדר, הכל תלוי ברמת הביטחון.
בדרך כלל בגלל שלבנים יש יותר ביטחון אז זה כביכול נהיה לגיטימי שבן מתחיל עם בת אבל היי למה שבנות לא יתחילו עם בנים? אני בעד חח
אני אגיד לך אמיתי, שניהם אבל בנים יותר