יש לי נזם כבר 3-4 שבועות בערך, והיום קמתי בבוקר וקלטתי שהתחילה לי אינפקציה, מה לעשות? - אני יכולה ללכת למי שעשה לי את הנזם רק ביום שלישי, מה אני יכןלה לעשות? בינתיים שמתי איזשהי משחה אנטיביוטיקית (אני לא בטוחה שזה היה חכם אבל אמא שלי אמרה לי לעשות אתזה ועשיתי) חוץ מזה, יש משהו שאפשר לעשות?