5 תשובות
שואל השאלה:
יש לי 2 חברות בבית ספר ואת האמת אני מסתדרת ממש טוב עם הבנים יש לי מלא ידידים אבל אני רוצה גם עוד חברות וזה קשה לי כי כולם סוג של התחלקו לקבוצות וקשה לי להתחבר אליהם
היה לי קשה להיפתח לאנשים חדשים ואני יכולה להגיד שהמסגרת של הצופים ממש עזרה לי, אבל פשוט כל עוד מקרינים החוצה שאתה בן אדם מצחיק וכיפי וחברותי, אנשים ירצו להתקרב אליך מעצמם :) באמת שביטחון עצמי ולאהוב את עצמך זה הכי חשוב שיש
תאמת זה קשה מחוץ לבצפר. איך הולך בבצפר?

קבוצת ריצה
חיפוש אחר אנשים עם תחומי עניין משותפים לך
שואל השאלה:
אני כבר בתנועת נוער וגם התנדבתי פעם אבל סגרו את הסניף, יש לכם אולי עוד אופציות?
ללכת לתנועת נוער
להתנדב
להשתתף בפעילויות של מעורבות חברתית