6 תשובות
ואי תאכלי מה את עושה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מרעיבה את עצמי בכוונה אני פשוט לא רעבה וירדתי מזה גם2 קילו..
אני לא מרעיבה את עצמי בכוונה אני פשוט לא רעבה וירדתי מזה גם2 קילו..
אנונימית
אני גם ככה כבר איזה שבוע וחצי
אולי תנסי לאכול דברים קלים שיש בהם מלא קלוריות?כמו למשל אגוזים או לשתות שיקיים שיש בהם גם אגוזים ופירות זה ממש קליל ולא משביע
שואל השאלה:
אני לא רוצה להשמין אבל אני גם לא עושה את זה בכוונה אני לא מרעיבה את עצמי נגיד מה שאני אכלתי היום זה בבוקר שתיתי שוקו וחביתה ובצהריים בערך אכלתי אורז ובערב הלכתי עם חברות לגולדה אבל בכללי אני אוכלת אולי 2 ארוחות ביום בקושי וזה בגלל שאני לא רעבה
אני לא רוצה להשמין אבל אני גם לא עושה את זה בכוונה אני לא מרעיבה את עצמי נגיד מה שאני אכלתי היום זה בבוקר שתיתי שוקו וחביתה ובצהריים בערך אכלתי אורז ובערב הלכתי עם חברות לגולדה אבל בכללי אני אוכלת אולי 2 ארוחות ביום בקושי וזה בגלל שאני לא רעבה
אנונימית
גם אני ככה
באותו הנושא: