7 תשובות
זה אמור להיות חייב לפחות פעם בשנה/חצי שנה באיזה שהוא שלב גם אם זה לא מסיבה מיוחדת
אנונימית
שואל השאלה:
אתן לא מתביישת?
אתן לא מתביישת?
אנונימית
כן.
שואל השאלה:
אין לי בעיה חס וחלילה, שואלת מתוך סקרנות וגם כי אחותי הגדולה הולכת
אין לי בעיה חס וחלילה, שואלת מתוך סקרנות וגם כי אחותי הגדולה הולכת
אנונימית
בוודאי ואני גם עושה את זה כל חצי שנה
אין סיבה להתבייש, זה דבר טבעי לגמרי
האמת שלא..
אחרי דברים מסויימים שעברתי זה ירגיש ממש ממש נורא
אחרי דברים מסויימים שעברתי זה ירגיש ממש ממש נורא
אנונימית
באותו הנושא: