4 תשובות
כשימצאו חיסון זה יגמר
כן החיים מדכאים אבל כל יום שעובר מקרב אותנו יותר למוות אז תתעודדו
כן, אני מזכיר לך שהיה מגיפות יותר חמורות כמו: שפעת החזירים, שפעת העופות, אבעבועות שחורות, מגפת המוות השחור ועוד הרבה מגיפות ואת כולם עברנו, אז אנחנו ננצח את הקורונה
מתישהו זה ברור אבל גם כשיהיה חיסון לא יגמר לדעתי