4 תשובות
כשימצאו חיסון זה יגמר
כן החיים מדכאים אבל כל יום שעובר מקרב אותנו יותר למוות אז תתעודדו
כן, אני מזכיר לך שהיה מגיפות יותר חמורות כמו: שפעת החזירים, שפעת העופות, אבעבועות שחורות, מגפת המוות השחור ועוד הרבה מגיפות ואת כולם עברנו, אז אנחנו ננצח את הקורונה
מתישהו זה ברור אבל גם כשיהיה חיסון לא יגמר לדעתי
באותו הנושא: