4 תשובות
אני דווקא חושבת שכן
תלוי..אם מדברים בהתחלה בהודעות ובסופו של דבר נפגשים כן
אם זה רק הודעות ואין צפייה של מפגש בקרוב אז לא זה מיותר
לא יותר מידיי
חד משמעית. אני וחבר שלי מדברים כל יום בווצאפ והכי טוב לנו בעולם. מאמינה שתקשורת היא חלק משמעותי בקשר והתכתבויות בהודעות היא הבסיס