8 תשובות
זה יותר טוב בלי סוכר זה בריא אני שותה את זה ככה כל הזמן
ולגבי מה שאכלת כן זה בריא אבל עדיף בלי מלח
זה ממש לא משמין אם כבר זה מזרז מטבוליזם זה טוב
זה לא בסדר קפאין עושה שלשולים
אנונימי
תודה על המינוס באמת
אנונימי
כן. זה בסדר ולא זה לא משמין
מקווה שעזרתי,
אלייזה.
מקווה שעזרתי,
אלייזה.
שואל השאלה:
אני מתכוונת להיות ערה בגלל שבבוקר אני עושה ספורט ואני גם צריכה לסדר את השעות שינה שלי
אני מתכוונת להיות ערה בגלל שבבוקר אני עושה ספורט ואני גם צריכה לסדר את השעות שינה שלי
אנונימית
לא כדאי זה יעורר אותך
באותו הנושא: