61 תשובות
זה הצבא הכל הגיוני
שואל השאלה:
מערכת לא הגיונית
מערכת לא הגיונית
אנונימית
כמה שעות את עובדת?
לא הגיוני שלא תהיה לך הפסקה 10 דק'.
לא הגיוני שלא תהיה לך הפסקה 10 דק'.
תגידי שאת הולכת לשירותים ותצאי להתאוורר
מסכימה איתך שזה לא הגיוני... אבל אין מה לעשות
מסכימה איתך שזה לא הגיוני... אבל אין מה לעשות
שואל השאלה:
באלי לאכול ארוחת צהריים אבל על כל דבר נותנים עונשים אני חוזרת מאוד רעבה הביתה
באלי לאכול ארוחת צהריים אבל על כל דבר נותנים עונשים אני חוזרת מאוד רעבה הביתה
אנונימית
מה את לא מספיקה לאכול?
שואל השאלה:
אין הפסקת אוכל.. מותר לאכול רק אחרי המשמרת או לפני
אין הפסקת אוכל.. מותר לאכול רק אחרי המשמרת או לפני
אנונימית
וואי איזה תפקיד את?
החדא אמור לביות פתוח עד סביבות 2 ממליצה לך ללכת לאכול למרות שזה ממש מעצבן
החדא אמור לביות פתוח עד סביבות 2 ממליצה לך ללכת לאכול למרות שזה ממש מעצבן
אז תאכלי אחרי 1 וחצי
המשמרת שלי מ7:45 עד 22:00
ויש לי רק הפסקה אחת של שעה לצהריים ועוד אחת של שעה לערב
המשמרת שלי מ7:45 עד 22:00
ויש לי רק הפסקה אחת של שעה לצהריים ועוד אחת של שעה לערב
שואל השאלה:
אני מעדיפה לא להגיד את התפקיד שלי כדי שלא יזהו אותי חח
והבעיה שאני מאוד רעבה אכלתי רק 2 שזיפים לארוחת בוקר (יצאתי ב6 בבוקר מהבית)
אני מעדיפה לא להגיד את התפקיד שלי כדי שלא יזהו אותי חח
והבעיה שאני מאוד רעבה אכלתי רק 2 שזיפים לארוחת בוקר (יצאתי ב6 בבוקר מהבית)
אנונימית
אני מניחה שאת עושה יומיות
תביאי אוכל לנשנש במהלך היום זה הפתרון הכי טוב
תביאי אוכל לנשנש במהלך היום זה הפתרון הכי טוב
שואל השאלה:
הצבא הזה מרגיש כמו כלא
לא הגיוני שלא נותנים הפסקה לאוכל זה פאקינג צורך בסיסי
הצבא הזה מרגיש כמו כלא
לא הגיוני שלא נותנים הפסקה לאוכל זה פאקינג צורך בסיסי
אנונימית
הייתי מתה להתחלף איתך אחותי
כן זה מה שקורה כשאת רכוש צה"ל..
אחת הסיבות שאני מתנגד לצהל.
אחת הסיבות שאני מתנגד לצהל.
שואל השאלה:
המשמרת שלך ממש ארוכה וזה לא אנושי
המשמרת שלך ממש ארוכה וזה לא אנושי
אנונימית
זה נכון
אף אחד לא אמר לי את זה כשהתגייסתי לתפקיד כוסעמק
אף אחד לא אמר לי את זה כשהתגייסתי לתפקיד כוסעמק
זה הצבא, אומנם אני לא שם ולא יודע איך זה אבל זה צבא לא צריך הגיון.
שואל השאלה:
איך בן אדם יכול לשבת 5 וחצי שעות במשרד בלי שמרשים לו לאכול?
אני לא מבינה את זה
איך בן אדם יכול לשבת 5 וחצי שעות במשרד בלי שמרשים לו לאכול?
אני לא מבינה את זה
אנונימית
כן,את בצבא זה לא מקום על פי בקשתך
שואל השאלה:
לא מקום לפי בקשתך? איך אפשר לתפקד בדיוק בלי לאכול ארוחת צהריים
לא מקום לפי בקשתך? איך אפשר לתפקד בדיוק בלי לאכול ארוחת צהריים
אנונימית
מה את רוצה זה כלום זמן חחח לא לאכול 5 וחצי שעות זה ממש לא סוף העולם
פשוט אוכלים לפני ואחרי..היו לי משמרות הרבה יותר ארוכות מזה שלא אכלתי
די עם הפינוק את בצבא עכשיו לא בגן ילדים
פשוט אוכלים לפני ואחרי..היו לי משמרות הרבה יותר ארוכות מזה שלא אכלתי
די עם הפינוק את בצבא עכשיו לא בגן ילדים
שואל השאלה:
אפילו בכלא נותנים ארוחות צהריים.. והפסקות xd
אפילו בכלא נותנים ארוחות צהריים.. והפסקות xd
אנונימית
כמה את מקבלת כסף בצבא
שואל השאלה:
810 זה כלום
810 זה כלום
אנונימית
באמת ?
שואל השאלה:
flכן
flכן
אנונימית
כן זה בדיוק מה שיש לסמבצים בגדוד שלי מזל שאני לא סמבצ
ואין הגיון בצהל בכלל לא
שלחי פרטי ננסה לעזור לך
חמש שעות זה כלום ואני אומר את זה בתור אחד שביסודי לא אכל את אותם שעות כמוך כל יום, את סתם ממסכנת את עצמך וחוץ מזה בעיה שלך שאכלת רק שתי שזיפים את יכולה לאכול יותר.
אנונימי
שואל השאלה:
יסודי זה לא צבא, בצבא אתה מקבל עונשים על כל דבר קטן שאת עושה
יסודי זה לא צבא, בצבא אתה מקבל עונשים על כל דבר קטן שאת עושה
אנונימית
אבל לא לאכול חמש שעות זה כלום, אל תתחמקי ותפסיקי לחפש את מי להאשים כי הבעיה היא שאת לא אוכלת מספיק לפני שאת יוצאת , לא הצבא
אנונימי
אפילו בעבודה מקבלים הפסקה רק אחרי 8 שעות.
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני יאכל מספיק אם אין לי זמן בבוקר?
אני יוצאת ב6 בבוקר מהבית.
ו
איך אני יאכל מספיק אם אין לי זמן בבוקר?
אני יוצאת ב6 בבוקר מהבית.
ו
אנונימית
תארזי איתך אוכל מראש ותאכלי בדרך. תכיני בערב אם צריך. זה מה שאני עשיתי..
אנונימית
באמת שזה לא נורא לא לאכול חמש שעות, לא צריך להתפנק, את לא תמותי אם לא תוכלי עד אחד וחצי
הייתה לי תקופה שבגלל השיגרה שלי לא הייתי אוכלת מ8 עד תשע
הייתה לי תקופה שבגלל השיגרה שלי לא הייתי אוכלת מ8 עד תשע
אנונימית
ואם זה ככ חשוב לך אז כמו שאמרו, תכיני לך איזה סנוויץ
אנונימית
ברור שהגיוני הייתי עוש ממרות של 72 שעות והפסקה רק של שירותים ומקלחת
שואל השאלה:
אנונימוץ - לא אמין
אנונימוץ - לא אמין
אנונימית
תקשיבי אני יודעת שזה קשה ונראה לא הגיוני אבל יש דברים שעובדים רק בדרכים מסוימות וזה רק לשנתיים גג שלוש
וגם תנסי לזכור את גמה שזה חשוב ואיך את עוזרת ככה בהצלחה בהמשך!❤
וגם תנסי לזכור את גמה שזה חשוב ואיך את עוזרת ככה בהצלחה בהמשך!❤
את יכולה להכניס אוכל למשרד?
אולי תגניבי איזה סנדביץ שיהיה לך
אולי תגניבי איזה סנדביץ שיהיה לך
זה צבא... אז הכל יכול להיות
זה רק 5 וחצי שעות על מה את בוכה לא הבנתי
אנשים אצלי במודיעין בבסיס עושים משמרות של 12 שעות בימים טובים ולפעמים זה מגיע גם ל16
את בצבא, את תסתדרי לא לאכול במשך 6 שעות עד שתגיעי הביתה
אנשים אצלי במודיעין בבסיס עושים משמרות של 12 שעות בימים טובים ולפעמים זה מגיע גם ל16
את בצבא, את תסתדרי לא לאכול במשך 6 שעות עד שתגיעי הביתה
בסדר אני יכול 8 שעות רצוף להיות במשמרת פיזית קשוחה בלי לאכול
באים מוכנים לפני מתקלחים, מדיטציה, אוכלים ושותים משהו שיביא לך הרבה אנרגיה במהלך היום
ואם את עדיין רעבה תקחי סנדוויץ לדרך תאכלי באוטובוס או בבסיס לפני שאת נכנסת לתפקיד
תקחי איזה אקסל או קפה שיחזיק אותך יותר ערנית בתפקיד וזה הכל
שיהיה לך גם מקסימום כסף או משהו לאוכל אחרי שאת מסיימת
באים מוכנים לפני מתקלחים, מדיטציה, אוכלים ושותים משהו שיביא לך הרבה אנרגיה במהלך היום
ואם את עדיין רעבה תקחי סנדוויץ לדרך תאכלי באוטובוס או בבסיס לפני שאת נכנסת לתפקיד
תקחי איזה אקסל או קפה שיחזיק אותך יותר ערנית בתפקיד וזה הכל
שיהיה לך גם מקסימום כסף או משהו לאוכל אחרי שאת מסיימת
זה רק חמש ןחצי שעות. הכול טוב.
תתארגני על עצמך כדי שתספיקי לאכול לפני ואחריי.
תתארגני על עצמך כדי שתספיקי לאכול לפני ואחריי.
היי, מנסיון שלי כשהייתי בצבא, עשיתי משמרת של 6 שעות, והייתי מביאה אוכל לבסיס, אוכלת תוך כדי משמרת. אין באמת הפסקות בצבא, זה לא בית ספר כאן, את תמיד יכולה ללכת לחדר אוכל, להתפנות ולהתאוורר, אם זה משהו שממשיך להפריע לך, תנסי לדבר עם מי שממונה עלייך.
אין היגיון בשיגעון זה צה למדתי בצהל ועם זה שאת עושה שמירה אז זה כלום זמן לשמירה תנסי להיות 8 שעות שמירה ואז תביני
5 שעות זה כלום. תקומי טיפה יותר מוקדם, תאכלי ארוחת בוקר נורמלית ותביאי נשנושים אם את יכולה. באחד וחצי את מסיימת, אחרי זה תאכלי ארוחת צהריים
יש חיילים שנטחנים שעות, בואי
יש חיילים שנטחנים שעות, בואי
זה בצבא , זה הגיוני
לא יודעת אם את מדברת על שמירה או על משמרת בחמ"ל או משהו בסגנון, אני יודעת שאצלי אלה שבחמ"ל היו עושים משמרות של 12 שעות ופשוט היו מביאים להם אוכל. אסור היה להם לעזוב את המשרד.
תבקשי ממישהו שאת מכירה שיביא לך אוכל
לא יודעת אם את מדברת על שמירה או על משמרת בחמ"ל או משהו בסגנון, אני יודעת שאצלי אלה שבחמ"ל היו עושים משמרות של 12 שעות ופשוט היו מביאים להם אוכל. אסור היה להם לעזוב את המשרד.
תבקשי ממישהו שאת מכירה שיביא לך אוכל
ממליצה לך לא לחפש היגיון בצבא שלנו
וואלה סליחה אבל סתם בכיינית.. תביאו מינוסים אבל שתדעו שבשביל צהל זה ממש ממש כלום השעות האלה
אנונימית
מה דיבור 5 שעות וחצי ביום בצהל
אין היגיון בצהל.. אבל תכלס יש חיילים קרביים שעושים שמירות באורך הזה בלי קשר לשירות עצמו.
תקחי לך משהו לאכול שיהיה בזמן המשמרת
אין היגיון בצהל.. אבל תכלס יש חיילים קרביים שעושים שמירות באורך הזה בלי קשר לשירות עצמו.
תקחי לך משהו לאכול שיהיה בזמן המשמרת
זה רק 5.5 שעות את יכולה לאכול לפני ואחרי, אמורים לתת לך לצאת לשירותים או לשטוף פנים כל עוד זה לא כל 30 דקות אבל לצאת להפסקה של 10+ דקות יכול להיות שלא יתנו לך זה באמת תלוי מי מעליך.
מי שאני מכיר עובדים משמרות של 8-9 שעות עם הפסקה באמצע, עדיף להשתחרר מוקדם מאשר לקבל הפסקה של חצי שעה ולעשות כמה שעות יותר.
מי שאני מכיר עובדים משמרות של 8-9 שעות עם הפסקה באמצע, עדיף להשתחרר מוקדם מאשר לקבל הפסקה של חצי שעה ולעשות כמה שעות יותר.
אתם חושבים שדונלנד טראמפ נבחר לנשיאות בגלל השיער היפה שלו?
טעות רציתי לשאול את זה
לא. אבל לצבא יש חוקים משלהם
אני לא מבין בצבא אבל זה נשמע לא הגיוני בעליל למה שלא יתנו לך הפסקה של רבע שעה כדי שתאכלי משהו הייתי מתלונן במקומך
אנונימי
לא מעבירים ביקורת, אבל זה אכן הגיוני. גם במקומות עבודה לנוער אין הפסקה כל 5 שעות. יש שמירות הרבה יותר ארוכות מזה.
שתיקח נשנושים
שתיקח נשנושים
אנונימית
אה היא יכולה לקחת נישנושים זה משהו אחר חשבתי שלא מסכימים לה לאכול בכלל
אנונימי
רגע את לא יכולה אפילו ללכת להתפנות בזמן המשמרת?
אני לא מבינה את התשובות פה... יש זכויות והוראות מאוד ברורות בנוגע לארוחות בצהל!! זה בדיוק השעות של ארוחת צהריים. נותנים לך אחרי זה לאכול בחדר אוכל או משהו? בבקשה תפני אליי לפרטי, מבטיחה לך שאשמור על פרטיות המשתמש שלך. אברר אם זה נוגד את הזכויות שלך
באותו הנושא: