14 תשובות
לא היה בית ספר.. אהבתי את החלק הזה
לא חושב שאני יכול לומר שקרה לי משהו טוב השנה.
זה שאין בית ספר היה נחמד, אבל לא יכולתי ללמוד בזום וזה דפק לי את הבגרויות. אני חושב שמי שבכיתה יא' יכול להזדהות...
אני לא יכולה לחשוב על שום דבר.
הדבר הכי נוראי שקרה השנה זה שסבא שלי נפטר לא חושבת שאפשר למצוא בשנה הזאת טוב... אולי לאחרים?
סיימתי חטיבה, הכרתי חברים חדשים, אני עולה לכיתת תכנות ואני והמשפחה התקרבנו בסגר
קנו לי טלפון חדש :')
מבחינת העולם- בזמן שהיה סגר אנשים נסעו פחות במכוניות\תחבורה ציבורית וזה הוביל לפחות זיהום
הרבה פחות אנשים (אם בכלל) נהרגו בתאונות דרכים
הטבע שיגשג בתקופה הזאת כי אנחנו לא היינו שם בשביל להרוס
ועוד הרבה דברים חיוביים
נהיה לי חבר
אנונימית
נשיקה ראשונה שלי חח
ונהייתי פחות תלותית באנשים
אנונימית
האמת באמת שנה קשה.
גם חברה טובה שלי חלתה, גם אני והאקס ניפרדנו, גם הייתי חודש בבית בגלל ההסגר במקום להיות בפנמייה והייתי מדוכאת וגם ועכשיו סוף יב וקשה לי עם לעזוב, ולא רק שעוזבים זה יהיה בלחץ בגלל הקורונה ונגיד מסיבת סיום בפנמייה התבטלה ובמקומות אחרים שאני נמצאת בהם זה בלחץ של זמן ורוצים להספיק את זה היום, קיצר לחוץ ממש, וגם החרדות שלי התגברו אז בקיצור הכול נהיה כבר מוגזם ביחד.
ובטוח קרו עוד מלא דברים שאני לא זוכרת.
אז כן זה מזעזע אבל קרו גם דברים טובים אני פשוט צריכה להזכר בהם חח
סתם כן קרו דברים טובים אבל בהשוואה לשנה שעברה נגיד זה שמיים וארץ, בכול מקרה אני מנסה לנחם את עצמי ולהגיד שטוב אם כבר אנחנו במצב הזה אז אני צריכה לנסות לחשוב על הטוב והדבר היחיד שעולה לי זה להעריך את מה שיש, תמיד ידעתי את זה אבל עכשיו זה ממש נתן כאפה והכניס לפרופורציות של אסור להתלונן, גם עכשיו אסור כי זה היה יכול להיות יותר גרוע, אבל כן חייב להגיד תודה על מה שיש, קשה לחשוב ככה אבל נגיד אם התלוננתי שנה שעברה אז עכשיו אני חושבת לעצמי שזה היה כזה לא בסדר כי הנה עכשיו יותר גרוע יחסית למה שהיה וזה אומר שגם עכשיו אני צריכה להשתדל לשמוח על מה שיש ולא להיות שקועה בכול החרא שקורה כי זה היה יכול להיות אפילו יותר גרוע, אבל כן אם יכלתי לחזור לשנה שעברה שוב ולהתחיל את השנה הזאת מבלי כול החרא הייתי עושה את זה אבל יש דברים שהם גדולים מאיתנו וחייב לנסות להיות פשוט חזקים, ואת כול מה שאני אומרת פה אני אומרת לעצמי תמיד ומנסה להאמין למה שאני אומרת, כי אני יודעת שזה נכון פשוט לפעמים קשה לחשוב ככה אבל חייב להרים את הראש למעלה ולהיות חזקים אחרת נופלים.
אנונימית
שואל השאלה:
וואו.. מצטערת בשבילך
אנונימית
ביטלו לנו את הבגרות החיצונית באזרחות
ועשו במקום זה רק בגרות פנימית עם חומר פתוח!!!!! שזה ישכלל בתור בגרות חיצונית חחח

*כיתה יב*

ואני גרועה באזרחות , אם לא הקורונה- לא הייתי עוברת את הבגרות הזאת בחיים!!!!

(קיבלתי 95 בבגרות) !!
חח תודה רבה אבל שמחה בשבלך שאת יודעת לראות את הטוב שיצא מהתקופה הזאת זה באמת לא מובן מאליו. ^

וכןן גם לי יצא טוב עם הבגרות באזרחות וגם בספרות, ^
אשכרה נתנו לי לעשות אותה בפנמייה כי היינו בהסגר ולא יכלנו לצאת מהפנמייה אז יש לי מזל בזה.
אבל אני במילא פח בשאר הבגרויות ולא למדתי ולא עשיתי כלום או שכן למדתי וקיבלתי עובר אבל ציון נמוך אז לא יודעת עד כמה זה נחשב כי במילא זה כבר פח אבל טוב לפחות יהיה לי פחות להשלים בעתיד ;)
נקווה רק לא לגור בזבל
אנונימית
חופש, ביטול חלק מהבגרויות
קצת באמת מנוחה ממרוץ החיים.
וגם הסביבה נהיתה פחות מזוהמת
ראיתי את הכלבה שלי אחרי שנה
ראיתי חברים שלא ראיתי כמה חודשים ואפילו שנה
והיה חופש
ואחותי הגדולה התחתנה
אנונימית