8 תשובות
דלקת בעין לכי לרופא זה לא מסוכן על תתדאגי: )
שואל השאלה:
אני בחיים שלי לא לקחתי סמים
אני בחיים שלי לא לקחתי סמים
אנונימית
יכול להיות דלקת יכול להיות שניכנס לך
משהו להעין
משהו להעין
הרבה סיבות
אולי את עייפה
בכול מקרה לכי לבית מרקחת תקני סטילה זה עוזר
אולי את עייפה
בכול מקרה לכי לבית מרקחת תקני סטילה זה עוזר
דלקת או עייפות..
תשימי טיפות לעין וזה יעבור (:
תשימי טיפות לעין וזה יעבור (:
יכול להיות שנכנס לך משהו לעין.
ויכול להיות שגירדת אותה יותר מידיי...
אל תדאגי.. עם היא תהיה פחות אדומה עם הזמן.. אין מה להילחץ (:
ויכול להיות שגירדת אותה יותר מידיי...
אל תדאגי.. עם היא תהיה פחות אדומה עם הזמן.. אין מה להילחץ (:
שואל השאלה:
אני מגרדת הרבה בעין ומשפשפת אותם וגם הייתי חולה והיה לי חום 3 ימים
אני מגרדת הרבה בעין ומשפשפת אותם וגם הייתי חולה והיה לי חום 3 ימים
אנונימית
אולי כי הסתכלת על מסך מחשב או טלוויזיה במשך הרבה זמן, או ששפשפת את העיניים הרבה זמן.
יש מצב שזאת דלקת עיניים.. תקבעי תור לרופא.
בהצלחה
יש מצב שזאת דלקת עיניים.. תקבעי תור לרופא.
בהצלחה
באותו הנושא: