2 תשובות
אל תקחי פוסטינור כל כך בקלות זה לא טוב לגוף וזה מערער את המחזור הטבעי שלך וגורם לתופעות לוואי. אם את לחוצה מהריון תקחי גלולות ותקיימי יחסים עם קונדום בנוסף לגלולות.
אנונימית
אם את לוקחת את הגלולות באופן סדיר אז לא היית צריכה לקחת את הפוסטינור, פוסטינור זה לא כדור שלוקחים אותו סתם ככה ומה שעשית זה היה סתם ככה כי היית על גלולות.. לפוסטינור יש תופעות לוואי וזה יכול לשבש לך את המחזור הבא ולגרום לבעיות