8 תשובות
חח את לא מבינה קראתי את השאלה כאילו כתבת אם יש פה מישהו שמפתח תקוות...
אין אני סתומה!
אני לא חחח אבל אנעץ לכל מקרה :)
שואל השאלה:
חח תודה
אנונימית
לאיזה כיתה את עולה?
אנונימי
שואל השאלה:
לכיתה י' אנונימי..
אנונימית
נייס חח נהיה חברים
אנונימי
אחלה בית ספר, מורים די סבבה.
אני סיימתי עכשיו כיתה י' והיה לי די מעולה :)
אנונימית
אני עולה לשם השנה וכולם אומרים שזה בית ספר ממש טוב.
אנונימית
את בסוף הולכת לשם או לא?
כי אם כן יש מצב נהיה באותב מגמה
אנונימית