8 תשובות
חח את לא מבינה קראתי את השאלה כאילו כתבת אם יש פה מישהו שמפתח תקוות...
אין אני סתומה!
אני לא חחח אבל אנעץ לכל מקרה :)
אין אני סתומה!
אני לא חחח אבל אנעץ לכל מקרה :)
שואל השאלה:
חח תודה
חח תודה
אנונימית
לאיזה כיתה את עולה?
אנונימי
שואל השאלה:
לכיתה י' אנונימי..
לכיתה י' אנונימי..
אנונימית
נייס חח נהיה חברים
אנונימי
אחלה בית ספר, מורים די סבבה.
אני סיימתי עכשיו כיתה י' והיה לי די מעולה :)
אני סיימתי עכשיו כיתה י' והיה לי די מעולה :)
אנונימית
אני עולה לשם השנה וכולם אומרים שזה בית ספר ממש טוב.
אנונימית
את בסוף הולכת לשם או לא?
כי אם כן יש מצב נהיה באותב מגמה
כי אם כן יש מצב נהיה באותב מגמה
אנונימית
באותו הנושא: