7 תשובות
שלח
אין הכי גרוע כל אחד ומה שטוב לו
שואל השאלה:
יש מגמת של"ח בכלל?
יש מגמת של"ח בכלל?
אנונימית
לא יודע כנראה היא כלכך גרועה שהיא נדירה
שואל השאלה:
בחיים לא שמעתי על מגמה כזאת..
בחיים לא שמעתי על מגמה כזאת..
אנונימית
אני לא חושבת שיש מגמה גרועה.
כי בכל זאת כל אחד בוחר משהו שמעניין אותו, אז יש דברים שאולי את לא תאהבי אבל אחרים כן. נגיד אני בחרתי תאטרון ומלא לא הבינו למה בחרתי משהו שלא יעזור לי בחיים, אבל בחרתי כי אני אוהבת. ואני לא חושבת שזה צריך לעניין למישהו אחר איזו בחירות אני עושה בחיים.
כי בכל זאת כל אחד בוחר משהו שמעניין אותו, אז יש דברים שאולי את לא תאהבי אבל אחרים כן. נגיד אני בחרתי תאטרון ומלא לא הבינו למה בחרתי משהו שלא יעזור לי בחיים, אבל בחרתי כי אני אוהבת. ואני לא חושבת שזה צריך לעניין למישהו אחר איזו בחירות אני עושה בחיים.
אין באמת דבר כזה מגמה גרועה, זה לא תואר וזה לא צריך להיות מועיל רק מעניין מספיק כדי להעביר בזה שלוש שנים, אבל בחיים לא הבנתי למה יש מגמת מזרחנות
באותו הנושא: