8 תשובות
לא הם יצאו מפגרים רצח
סורי אבל היא צודקת
השמאל הרדיקלי יצא מכלל שליטה באמריקה.. הם ממלאים את הילדים בבתי הספר בפרופגנדה של סוציאליזם ושנאת המדינה וההיסטוריה שלהם... זה מטורף!
יש אנשים שאומרים שזה יגמר במלחמת אזרחים.. אולי לא כמו שקרה בעבר ובמדינות אחרות אבל נראה...
יש אנשים שאומרים שזה יגמר במלחמת אזרחים.. אולי לא כמו שקרה בעבר ובמדינות אחרות אבל נראה...
היא צודקת חוץ מהקטע של מחיקת ההיסטוריה האנושית כולה.
שואל השאלה:
^האם באמת תחפש תמצא אצל כול אחד דעה שנויה במחלוקת
^האם באמת תחפש תמצא אצל כול אחד דעה שנויה במחלוקת
האם צריך למחוק את ההיסטוריה של מרטין לותר קינג בגלל איך שהוא התייחס לנשים?
הנה איזה מישהו שמדבר על המצב.. דרך אגב הוא דיי ליברלי
קישורים מצורפים:
אני כל כך מסכימה איתה.מה שהשמאל מנסה לעשות בארהב זה לשנות את ההיסטוריה שמתאימה על פי החוקים שלו כמו שניסו למחוק את הפילוסוף ג'ובאני גוי שהיה אחד ממציאי הפאשיזם שהדעה שלו הייתה מאוד דומה לדעת השמאל (הוא היה שמלאני)ופשוט ניסוי למחוק ולצנזר אותו.השמאל מנסה למחוק ולצנזר את ההיסטוריה ובעצם סותר את עצמו ,כי אם לא נלמד מההיסטוריה תקרה שוב שואה ושוב דברים נוראים .במקום לנסות לצנזר אותה צריך ללמוד איך להיות יותר טובים .בנוסף לשפוט אדם שחי לפני100שנים ולהסיר אותו?זה מאוד מטופש!כי זו הייתה הדעה המקובלת לפני כ100שנים!ולמה לצנזר אדם רק כי הוא גזען בנושא מסוים שהיה לפני100שנים!הפחד האמיתי שלי שילמדו את הדור הבא היסטוריה שמבוססת על שקרים,היסטוריה שנראת יפה לעין.ולאט לאט זה קורה.השמאל האמריקאי הוא דקטטוריה במסווה של דמוקרטיה.
וכן בנושאים החברתיים והבין אישים אני אכן מסכימה עם השמאל.אבל הוא הרבה פעמים סותר את עצמו כיון שמצד אחד יש את חופש הביטוי אבל מצד שני שאם יש דעה אחת שאינה תואמת לסטטוס החברתי ולא דווקא דעה גזענית או הומופבית יקטלו אותה ויגנו אותה.למשל אדם שהשקפת עולמו לא תואמת לזו של השמאל יגידו שהוא הומופב וגזען ויתיגו אותו בתוויות שלא קשורות עליו או לאמירה שלו.חוץ מזה הרבה אנשים ואמנים גדולים בהיסטוריה היו בעלי דעות חשוכות אבל נמחק את כולם?אי אפשר למלא אמת בשקרים .למשל הרבה אנשים לא מודעים לכך שבתחילת kkkהתומכים הגדולים ביותר היו הדמוקרטים.ובכלל המפלגה הרפובליקנית הוקמה על ידי אנשים שהיו מתנגדי עבדות.כי זה מה שמנסים לעשות להתאים את ההיסטוריה לחלומות וחלומות הרבה פעמים יפים וורודים אבל זו לא ההיסטוריה,ההיסטוריה מלוכלכת ומלאת מלחמות.מצטערת על האורך אבל אני בהחלט מסכימה עם הסרטון ב100אחוזים.
וכן בנושאים החברתיים והבין אישים אני אכן מסכימה עם השמאל.אבל הוא הרבה פעמים סותר את עצמו כיון שמצד אחד יש את חופש הביטוי אבל מצד שני שאם יש דעה אחת שאינה תואמת לסטטוס החברתי ולא דווקא דעה גזענית או הומופבית יקטלו אותה ויגנו אותה.למשל אדם שהשקפת עולמו לא תואמת לזו של השמאל יגידו שהוא הומופב וגזען ויתיגו אותו בתוויות שלא קשורות עליו או לאמירה שלו.חוץ מזה הרבה אנשים ואמנים גדולים בהיסטוריה היו בעלי דעות חשוכות אבל נמחק את כולם?אי אפשר למלא אמת בשקרים .למשל הרבה אנשים לא מודעים לכך שבתחילת kkkהתומכים הגדולים ביותר היו הדמוקרטים.ובכלל המפלגה הרפובליקנית הוקמה על ידי אנשים שהיו מתנגדי עבדות.כי זה מה שמנסים לעשות להתאים את ההיסטוריה לחלומות וחלומות הרבה פעמים יפים וורודים אבל זו לא ההיסטוריה,ההיסטוריה מלוכלכת ומלאת מלחמות.מצטערת על האורך אבל אני בהחלט מסכימה עם הסרטון ב100אחוזים.
באותו הנושא: