4 תשובות
שואל השאלה:
תודה, אבל אני לא טוב עם ילדים קטנים הם מעצבנים אותי.
האם יש משהו חוץ מבייביסיטר?
דוגווקר, שיעורים פרטיים.
בייביסיטר, דוגווקר, דוגיסיטר
תנסה מלצרות אולי .. אני לא חושבת שיש עבודות לגיל 13 ..