11 תשובות
וואי כע מוריד לי כלכך שאני פוסל ישר
אנונימי
ממש לא זה מהמם אם כי אני לא כל כך ימות על זה שהיא כל הזמן תהיה עם חולצות בטן... במינון בקיצור ועגיל עם עיצוב עדין!! שמעת אותי?
ממש לא
את מדבר אלי?
מר אנונימי!?
לא אלייך
אנונימי
סבבה
*פעם הבאה תציין למי אתה מדבר!
טוב אחי צודק
אנונימי
זה פרט כלכך קטן עד שבאמת לא אכפת לי, אני לא מתחתן עם הטבור שלה, אני מתחתן איתה, אני לא אפסול מישהי בגלל עגיל. אם מישהו פסל או יפסול אותך בגלל דבר כזה אז תשמחי על כך, את לא צריכה מישהו שכזה.
כן מרגיש פרחי
אנונימי
ממש לא זה אפילו מעלה
אני רוצה אחת עם עגיל...
כן צודק מרגיש פרחי ושהיא bad girl
אנונימי