5 תשובות
הנשיקה דווקא הייתה מפתיעה, יותר טובה משציפיתי, זה קרה בים אחרי שאנחנו חודש ביחד, היום אנחנו שנה וחודשיים:))
על ספסל בגינה - פארק כזו היא נישקה מהר אומנם זה מראה על הרבה תשוקה אבל לא עשה לי את זה חוץ מזה היה כיף למרות שלא אהבתי אותה ודיי נפגשנו אחרי מלא זמן שלא דיברנו בכלל
אנונימי
על ספסל בפארק... אני פשוט לא מעניין חח
המ הייתה דווקא די נוראית לא אהבתי את הבן אדם או את איך שהוא נישק אז אני מחשיבה את האקס השני שלי כנשיקה ראשונה כי מבחינתי התנשקתי עם בן אדם שאני אוהבת ומשמעותי פעם ראשונה/
הנשיקה הראשונה שלי הייתה בכינרת עם החבר השני שלי
זה קרה בלילה בשעה 8 וחצי שההינו במסעדה עד שעה 9 ומשהו ואז יצאנו להסתובב ואז חכינו למונית ואז דיברנו על מה שאנחנו מרגישים ואז התנשקנו
זה קרה בלילה בשעה 8 וחצי שההינו במסעדה עד שעה 9 ומשהו ואז יצאנו להסתובב ואז חכינו למונית ואז דיברנו על מה שאנחנו מרגישים ואז התנשקנו
באותו הנושא: