6 תשובות
למה מה רצית לשפר?
נעצתי
אנונימית
אני הייתי רוצה שכל אנונימי/ת תהיה בצבע אחר
עריכה: עכשיו שאני חושבת על זה מתישהו יגמרו הצבעים
אנונימית
אני נעצתי...
אני גם חושבת כמוך.
פניתי אלייהם בכך, מחכה שיענו:)
שואל השאלה:
אוף באסה
אנונימית
לדעתי צריך שהם יעשו את זה אבל הם כבר לא מתעסקים באתר והם לא משנים כלום, למשל לעשות שלבנים יהיה צבע מסוים ולבנות צבע מסוים (גם באנונימי) כי נמאס לי שונים אליי כבת כשאני מאנונימי ומלא פעמים טועים וזה מעצבן.