6 תשובות
שואל השאלה:
אין שאלה פשוט אני רוצה שיחזקו אותי
אנונימית
היי:)
מוזמנת לפרוק בפרטי.
הכל יהיה בסדר בסוף 3>
היי אני פה תרגישי בנוח לשלוח לי הודעה:)
תדעי שהכל עובר וזו תקופה
מוזמנת תמיד לפרוק או לדבר ❤
הכל עובר בסוף!!
אני גם עברתי כמה תרופות קשות בחיים שלי, ומכל דבר רק גדלתי ולמדתי,
אני מאמינה שזה יקרה גם לך ואת תתחזקי,
את מוזמנת לבוא לפרטי לדבר בכייףף❤