6 תשובות
אני גם ארמי וגם דיירקשן
אני לא יודע מה לעשות עם עצמי כבר מרוב הריבים
שואל השאלה:
^^^
כן איףף זה ככ מעצבן הריבים בין הפאנדומים פשוט יש ארמיז שלא מבינות כלום כולל דיירקשנס וזה מעצבן שהם הורסים את החיבור שיכול להיות בין הפאנדומים כי הדיירקשנס באמת חמודים
כןן

ואז יש אותי שאני לא ממש מדבר על הפאנדומים כי אני פוחד

אבל כאילו...

סטאן גימין הוא חמוד ממש ) חחח
היי אני דיירקשנית.
אני אישית לא כזאת אבל תמיד יהיו המלחמות פאנדום האלה... זה דיי ילדותי אבל אין הרבה מה לעשות עם זה...
זה כנראה שכל אחד רוצה לתמוך באיידולים שלו ולהראות לעולם שהם עדיין קיימים. יש עוד מלא פאנדומים כאלה חוץ מאיתנו וזה פשוט קורה אז מתמודדים
אה רגע, עדיין קיימים ריבים בין מעריצים?
לפי דעתי, כל מעריצה חושבת שהלהקה שלה הכי טובה, ועצם זה שואו דיירקשן כבר לא להקה והייתה גם הלהקה הכי מצליחה, הן נראה לי פשוט מזכירות את זה, כי קשה לקבל שיש עכשיו להקות שמצליחות יותר או ברמה שלהם.
אני אוהבת את שניהם, אבל אני כבר התבגרתי מכל הריבים אז אני פחות רלוונטית.
זה היה ככה גם פעם לפני כמה שנים, תמיד מעריצות יריבו או יכתבו שמי שהן מעריצות יותר מוצלח בלי שום קשר. אין למה להתייחס פשוט.
לא יודעת למה זה הופיע לי עכשיו, אבל גם אני דיירקשנית וארמי ולדעתי כל הריבים האלה מיותרים.