12 תשובות
שאח שלי יפסיק לנחור לי באוזן : )
כמה שאני מפגרת.
על הכל מהכל , לא יודעת כבר מה לחשוב
באוברטינקינג של האוברטינקינג
אמן שאני ירדם לפני אחת עשרה בבוקר
שנמאס פשוט נמאס
למה רבתי איתה
למה הוא בן זונה
מתי יש לי תור לפסיכיאטרית החודש
למה אני לא נרדמת יש לי רופא היום בבוקר
שממש בא לי פיצה
למה ההוא לא מדבר איתי כבר שבועיים
למה הוא בן זונה
מתי יש לי תור לפסיכיאטרית החודש
למה אני לא נרדמת יש לי רופא היום בבוקר
שממש בא לי פיצה
למה ההוא לא מדבר איתי כבר שבועיים
אנונימית
שאם אני לא ירדם כל היום ואני אוכל לישון בלילה יש סיכוי שאני אתנמך וזה יהיה מבאס אבל אולי אני אלך לישון ואני לא אהיה עייפה כל היום אבל הטלוויזיה מסיחה את דעתי ועכשיו כבר אור אז אין לי למה לישון
אם עשיתי בשכל שבחרתי לא לדבר איתה
שקשה לי עם החיים עם זה שבא לי למצוא עבודה לימודים משהו אבל אני סתם נרקב בבית ואני לא בדיוק יודע איך לצאת מזה
על שאני והקראש ביחד
איך אני אכין שקשוקה
באותו הנושא: