7 תשובות
לדעתי צבא אבל שירות לאומי יותר תורם בדרך שלו לאזרחים בוא נגיד ככה
אין תשובה חד משמעית
יש אנשים שיותר יתרמו בצבא ולהפך
ובכל אחד מהם תפקידים משמעותיים ופחות משמעותיים
יש אנשים שיותר יתרמו בצבא ולהפך
ובכל אחד מהם תפקידים משמעותיים ופחות משמעותיים
אני חושבת שגם זה וגם זה תורם אבל בדרכים שונות וגם תלוי בבנאדם
זה תלוי בתפקיד ובאדם.
אני בשירות לאומי ואני תורמת הרבה יותר מהרבה חיילים, אבל יש בנות שירות שתורמות פחות וחיילים שתורמים יותר ממני.
אני בשירות לאומי ואני תורמת הרבה יותר מהרבה חיילים, אבל יש בנות שירות שתורמות פחות וחיילים שתורמים יותר ממני.
זה תלוי בתפקיד. גם בשירות לאומי אפשר לשבת במשרד ממוזג כל היום אבל אפשר גם לעבוד בבית חולים ולשמח אנשים חולים למשל.
מצטרף למי שענה את התשובה הראשונה, בתור אחד שעשה שירות לאומי שנתיים, אין ספק שצבא הוא יותר מתאים מבחינת הגיל כי יהיה איתך אנשים עם אותו אינטרס פחות או יותר מאשר לעבוד בחברה מבוגרת ומשעממת הייתי אומר ..
זה מאוד תלוי בתפקיד עצמו.
בסופו של דבר לכל תפקיד בצבא יש ערך, גם ללענות לטלפון במיטב יש ערך. למרות שטכנית זה נשמע בגדול תפקיד ממש מבאס ולא חשוב.
מצד שני עם תשימי מישהו שיכול להיות ב-8200 במיטב אז הוא מתבזבז שם.
התפקידים בצבא ובשירות מאוד שונים. אם תשימי מישהו מאוד חרדתי לדוגמא בצבא אז יהיה לו מאוד קשה להשתלב שם. מצד שני אם תשימי אותו בשירות לאומי יכול להיות שהוא יתרום שם כפול שמונה.
זה תלוי ביכולות.
יש כאלה שיותר מתאים להם שירות לאומי ויש כאלה שיותר מתאים להם צבא.
אם את מחפשת שירות משמעותי את צריכה לחשוב עם עצמך איפה תתרמי יותר.
בסופו של דבר לכל תפקיד בצבא יש ערך, גם ללענות לטלפון במיטב יש ערך. למרות שטכנית זה נשמע בגדול תפקיד ממש מבאס ולא חשוב.
מצד שני עם תשימי מישהו שיכול להיות ב-8200 במיטב אז הוא מתבזבז שם.
התפקידים בצבא ובשירות מאוד שונים. אם תשימי מישהו מאוד חרדתי לדוגמא בצבא אז יהיה לו מאוד קשה להשתלב שם. מצד שני אם תשימי אותו בשירות לאומי יכול להיות שהוא יתרום שם כפול שמונה.
זה תלוי ביכולות.
יש כאלה שיותר מתאים להם שירות לאומי ויש כאלה שיותר מתאים להם צבא.
אם את מחפשת שירות משמעותי את צריכה לחשוב עם עצמך איפה תתרמי יותר.
אנונימית
באותו הנושא: