5 תשובות
כן זה ממש בסדר כל הכבודד
מקנאה
כל הכבוד לך!
ירדתי קילו בודד
לקחת סיבים מסיסי אינולין של טבעלייף, מוכח מחקרית ומדעית, גם שמירה על משקל תקין ועל בריאות גופנית ונפשית https://inulin.tevalife.com/l71/
כל הכבוד!!!
עליתי 8 קילו