3 תשובות
זה משחק שהתחיל ב2016 וחזר והפעם גם לישראל,
אנשים ששולחים לאנשים אחרים הודעות של "אתה רוצה משחק?" ואם עונים כן הם שולחים קישור למשחק, המשחק עם אתגרים של פגיעה עצמית שמובילה להתאבדות.
במשחק יש 50 משימות כל יום משימה יותר גרועה מהיום הקודם.
בסוף המשחק המשימה האחרונה היא להתאבד, אם לא תבצע את המשימה הם מאיימים שהם יפגעו בך ובמשפחה ויש להם גישה למיקום
זה "משחק" שבו יש "מפעיל" חיצוני ואנונימי שנותן לך במשך 50 יום משימות, כל יום משימה אחת, המשימות כוללות פגיעה עצמית.
צריך לתעד הכל ולצלם, ולשלוח את זה ל"מפעיל".
ברגע שנכנסים ל"משחק" אי אפשר לצאת.
המשחק הזה עובד פסיכולוגית, מאיימים להפיץ דברים עליך ולפגוע באותו בן אדם ובקרובים לו אם הוא לא רוצה לשחק.
וביום האחרון, יום 50, צריך לבצע התאבדות.
הוא מאוד מאוד מאוד מסוכן בקיצור