3 תשובות
אם שתית רביעית רצוף, אבל עדיין אמורה לצום...
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה אם שתיתי רביעית רצוף?
מה זה אם שתיתי רביעית רצוף?
אנונימית
ריבעית זה שיעור של שתייה של ברכה אחרונה (86 מל'). מ י ששתה את זה - שבר את הצום (כי יש חשיבות לאותו שיעור).
בכל אופן, בצום שהוא חובה - צריך להמשיך את הצום גם אם שברת אותו, אלא אם כן יש לך חובה הילכתית לאכול מפני פיקוח נפש.
בכל אופן, בצום שהוא חובה - צריך להמשיך את הצום גם אם שברת אותו, אלא אם כן יש לך חובה הילכתית לאכול מפני פיקוח נפש.
אנונימי
באותו הנושא: