3 תשובות
תמיד כדאי לנסות מאשר לוותר.. מקסימום את לא תראי אותו יותר, אבל אם יצא מזה משהו?
אין לך מה להפסיד.
אני יכולה לתת לך דוגמא שהייתי עם חברות בקניון וראיתי מישהו חתיך שדיבר איתנו בקטנה והלכנו כי כבר היה מאוחר ממש. לא ביקשתי אינסטגרם או טלפון וגם אף אחת מהחברות לא. זה היה שנה שעברה ולא ראיתי אותו יותר. תחושת פספוס ענקית.
תנסי, את לא תראי אותו יותר :)
תגידי לו!
גם ככה יש סיכוי שלא תראי אותו יותר בחיים
(סליחה שאני מורידה)