10 תשובות
לא היתה
3 שנים
אנונימית
תלוי אם בקטע עם בן אדם או זוגיות זוגיות, הייתי בקטע 5 חודשים עם מישהו וזוגיות עדיין לא היית לי
כמעט 23 שנה
עם יד ימין
5 חודשים כמעט
בגיל 15 וחצי

מאז לא רציתי חבר מבחירה
יום אחד

היא זרקה אותי בטענות ש"אני שיטחי, לא אכפת לי בכלל מהאופי ואכפת לי רק מגוף של בחורה"
ואני באמת לא מבין מה הבעיה בזה, אבל בסדר נו היא לא שווה אותי
אנונימי
כמעט שנה עדיין בתוך הזוגיות גיל 16
5 חודשים וכמה ימים אני חושב שתלך להזדיין ברוך שפטרנו
אנונימי
"תודה "על דילוג הפרח
דקה וחצי ואז היא זרקה לכפיר מג'2 כי הוא היה יותר טוב ממני בכדורגל