3 תשובות
לדעתי חצאיות זה מהמם וזה מחמיא גם לצורה של הגוף
זה גם נוח במיוחד עכשיו בחום
זה גם נוח במיוחד עכשיו בחום
לא, חצאיות זה מהמם :)
כתוב "אירעה שגיאה. כדאי לנסות שוב מאוחר יותר"
באותו הנושא: