8 תשובות
שואל השאלה:
ובקושי דיברנו מאז שהיא באה.. היא אומרת שמשעמם לה ושאני מציעה לה מה לעשות היא מעדיפה ללכת לדבר עם ידידים שלה
אנונימית
תתישבי מולה ותסתכלי עליה קרוב בעיניים כל פעם שהיא נוגעת בטלפון ושהיא תשאל למה תסבירי לה שזה לא נעים לך שהיא בטלפון
תשחקו משחק ביחד או תאכלו , תראו סדרה או תלכו לפארק קרוב
תציאי דברים לעשות ואם זה לא עובד תבקשי מימנה בעדינות תעזוב את טלפון כי היא באה אליך להיות איתך לא כדי להיות בטלפון
שואל השאלה:
אני מנסה.. טיילנו קצת אבל לפעמים זה פשוט מעצבן שהיא סתם באה ולא עושה איתי כלום ושהיא אצל אחרים בם מעלים לסטורי שהם משחקים וזה.. אני באמת משתדלת שיהיה לנו כיף זה ממש מעליב שהיא קבעה עם עוד חברה מולי וזה כאילו מזלזל כזה.. לא יודעת..
אנונימית
שואל השאלה:
גם בחוץ היא בטלפון או שהיא מתכתבת או שהיא מתקשרת למישהי ומדברת איתה
אנונימית
תשאירו את הטלפונים בבית
ואת צודקת זה באמת לא נעים