6 תשובות
פוסלים את הבגרות ושוללים הגשה למועד הבא.
שואל השאלה:
מה למה ישר?
כיאלו אני לא העתקתי פשוט יש דברים שלא הסברתי
אנונימית
כשיש חשד להעתקה זה מבחינתם זה כמעט וודאי...אז הם נוקטים צעדים.
אם לא העתקת אז אין לך ממה לפחד.. את יכולה להיות רגועה .. אם לא הסברת כמו שצריך מקסימום יורידו לך ניקוד.. אל תדאגי.. ואם יש חשד זה רק שליד השני זה אותו דבר+שגוי או שהבוחנת רושמת. את יכולה להיות רגועה
במידה ויש חשד להעתקה אם אני לא טועה, האפשרות שלך להבחן נשללת לשני מועדים הקרובים..