7 תשובות
אם יש אדום זה אותו עקרון. לבריאות
שואל השאלה:
אין לי גם אדום..:\ אפשר פשוט לוותר על זה?
אין לי גם אדום..:\ אפשר פשוט לוותר על זה?
אנונימי
יש מתכונים ששמים בצל ובירה שחורה בשביל המתיקות. במרק. יוצא מדהים, אני יותר אוהבת את המרק עם הבירה השחורה.
תנסי רום, זה אחלה של תחליף ואפילו יותר טוב
בירה הולך מצויין אם מרק בצל
למזלך הכל אפשרי יין לבן מגיע עם המכון הצרפתי
בירה גם כן טוב והעיקר המון המון בצל אפשר קצת סוכר חום
ובכל זאת היין הלבן עושה נכון את העבודה
רן
בירה גם כן טוב והעיקר המון המון בצל אפשר קצת סוכר חום
ובכל זאת היין הלבן עושה נכון את העבודה
רן
מים + חומץ - עדיף חומץ בן יין לבן
באותו הנושא: