5 תשובות
שמחה בשבילו/ה **באמת**.
בוכה בפנים כמה דקות וממשיכה למטרה הבאה שלי
מזל שהוא מת
* לב שבור *
הייתי מתבאסת רצח וכן הייתי גם בוכה