14 תשובות
כן
זה טעם
זאת בחירה שלך
זה טעם
זאת בחירה שלך
ברור
לא. את צריכה להבין שלפעמים יש אנשים שהם לא כפי בקשתך ועלייך לקבל זאת.
בברכה, אנונימי
בברכה, אנונימי
אנונימי
לגיטימי אבל לא בטוח שתמצאי את לא בוחרת במי להתאהב גם):
לגיטימי אבל את צריכה לחשוב גם על הרגשות ואופי והכל ולא לחסום ישר רק על פי מראה ומעמד
נראלי שכן כל עוד את לא פוגעת באנשים כיאילו לא מתנהגת מגעיל או משהו כזה או מי שמציא לך ואת לא רוצה אז את דוחה אותו בצורה מגעילה אז כל עוד את לא מתנהגת רע או פוגעת במישהו אז זה בסדר
שואל השאלה:
לא פוסלת אבל זאת העדפה ..
לא פוסלת אבל זאת העדפה ..
אנונימית
לגיטימי לגמרי
ברור שכן זה מדעי
מי ש"שווה" יותר ירצה בן או בת זוג שווים באותה רמה
מי ש"שווה" יותר ירצה בן או בת זוג שווים באותה רמה
ברור שכן
בטח
מבחינת אופי כלומר חוכמה ואולי גם נראות חיצונית במקרה ואת יפה אז את רוצה מישהו שתמשכי אליו וזה לגיטימי כמובן כל עוד שאת לא משפילה את אלו שלא הטעם שלך...
אבל מבחינת חומריות כמו שייהיה לו הרבה כסף נראלי קצת שיטחי
אבל מבחינת חומריות כמו שייהיה לו הרבה כסף נראלי קצת שיטחי
באותו הנושא: