7 תשובות
אני לא עד כדי כך וותיקה.. אבל אני יודעת מה היה פה בגרסא הישנה וכמה טווב זה היה
קל שפעם
של פעם
היו אז מומחים ולא ביקשו רק "להגיע לחמות" כל הזמן וענו ברצינות והיו פה ושם ספאמים קורעים מצחוק והיה הרבה יותר איכותי
היו אז מומחים ולא ביקשו רק "להגיע לחמות" כל הזמן וענו ברצינות והיו פה ושם ספאמים קורעים מצחוק והיה הרבה יותר איכותי
פעם
של פעם, ללא ספק
של פעם
עכשיו הכל מלא בילדים שמנסים להגיע לחמות ובטרולים
המשתמש הזה חדש אבל הייתי פה כבר מלפניי שנתיים מהיסודי חח
עכשיו הכל מלא בילדים שמנסים להגיע לחמות ובטרולים
המשתמש הזה חדש אבל הייתי פה כבר מלפניי שנתיים מהיסודי חח
פעם לגמרי
היה לי משתמש לפני איזה 4 שנים והיה הרבה יותר כיף פה
היה לי משתמש לפני איזה 4 שנים והיה הרבה יותר כיף פה
באותו הנושא: