7 תשובות
אני לא עד כדי כך וותיקה.. אבל אני יודעת מה היה פה בגרסא הישנה וכמה טווב זה היה
של פעם
היו אז מומחים ולא ביקשו רק "להגיע לחמות" כל הזמן וענו ברצינות והיו פה ושם ספאמים קורעים מצחוק והיה הרבה יותר איכותי
של פעם, ללא ספק
של פעם
עכשיו הכל מלא בילדים שמנסים להגיע לחמות ובטרולים
המשתמש הזה חדש אבל הייתי פה כבר מלפניי שנתיים מהיסודי חח
פעם לגמרי
היה לי משתמש לפני איזה 4 שנים והיה הרבה יותר כיף פה