7 תשובות
שואל השאלה:
מסיבה במועדון ?
מסיבה במועדון ?
אנונימית
כן במועדון
או בחוץ עם חברים
או בחוץ עם חברים
לא היה משהו מושלם ליום הולדת 16, רציתי לעשות משהו יותר מסעדה אבל היה לנו מבחן מגמות ביום של היום הולדת שלי אז הלכנו יום לפני..
וזה לא הרגיש משהו ממש כיף, כי גם אני התרחקתי מחלק מהבנות בחבורה שלי וגם אך אחת לא יכלה ממש הרבה זמן.
לדעצי כדאי לך ללכת לעשות משהו שאת אוהבת עם חברות שלך, אני רציתי פיינטבול/באולינג.
אבל הן כבר לא זרמו על זה.
וזה לא הרגיש משהו ממש כיף, כי גם אני התרחקתי מחלק מהבנות בחבורה שלי וגם אך אחת לא יכלה ממש הרבה זמן.
לדעצי כדאי לך ללכת לעשות משהו שאת אוהבת עם חברות שלך, אני רציתי פיינטבול/באולינג.
אבל הן כבר לא זרמו על זה.
כמו כל יום הולדת חוץ מ-12, אני לא אמריקאית אז זה לא עניין גדול כמו sweet 16
אנונימית
מסיבה
מסעדה
בבית עם חברים מוזיקה ופיצה
באותו הנושא: