8 תשובות
אולי הם חגגו משהו משמעותי שקרה, או שפשוט הם חוגגים בגלל חג.
אני חושבת שהם סיימו בגרויות אז ככה הם חוגגים חחחחח
זה הג'ימבורי שלהם
אנונימי
שואל השאלה:
לא
סיימו בגרויות אז הפ חגגו
אמרי לי שהם סיימו לימודים
חתונה ניראלי
חחח גם אני שמעתי אבל מבית אל, זה העיר אותי בשעה 8 בבוקר -_-
וכמוו שאמרו לפניי בגלל סיום הבגרויות