5 תשובות
כן לפעמים גם עוזר לרשום את מה שחושבים בשביל להסתכל על זה יום אחרי ולהבין את זה טוב יותר כי שעצובים ומיואשים נכנסים לסוג של בועה שעוברת אחר"כ לרוב..
תלוי באיזב מצב עצב. יש פעמיל שכן ויש שלא
כן, רוצה שקט עם עצמי בלי אף אחד
כן
אני פשוט עולה לחדר שלי נועלת את הדלת מכבה את האור ובוכה ופורקת זה הכי עוזר
בדרך כלל כן