9 תשובות
כןכן האיקס טוב, תקנה
שואל השאלה:
אייפון מוגבל באפליקציות שאני צריך, וואלה זה משכנתא. אולי אקנה את הx
אחיי, אייפון זה פי מיליון על אנדראויד. וכן, האיקס קצת ישן, אבל בכל זאת שימושי בטירוף
שואל השאלה:
בול שנה איתו galaxy s10
לא הבאתי אנדרואיד פשוט, אז וואלה אני מצפה לביצועים טובים
אוקיי זה באמת לא שווה
אבל באנדרואיד יש את המסך שתמיד פועל ורואים את השעה והדף בית לא עמוס. פשוט אייפון זה ממש טוב עם השעון ובמחשבים של אפל אבל האייפון עצמו מבאס
שואל השאלה:
עלה בערך 2200 שקל, לפי מה שהבנתי הטלפון עמיד בזמן גשם. אבל עוד לא יצא לי להיכנס איתו לחוף לידו
עצה טובה הרבה יותר.. קנה אייפון ;)
יש לי אייפון ונראה לי אנדרואיד הרבה יותר שווה
בכללי אתה לא יכול לצפות מטלפון ב1500 שקל להחזיק 3 שנים
הx יצא ב2017