8 תשובות
לא אם אין לך אישור מהעירייה

לפי מה שאני יודע
תלוי איזה מקומות
יש מקומות של גרפיטי ויש כאלה שזה דוח
שואל השאלה:
ו מה צריך לעשות כדי לקבל אישור מהעירייה
שואל השאלה:
איך משיגים אישור ?
הולכים לעירייה ומבקשים.
שואל השאלה:
אני בת 15 אז אם אני אלך סתם ככה לבקש אישור יתנו לי או שיש תנאים
להסביר להם מה הגרפיטי שאת תעשי ואת סיבת הגרפיטי .
כאילו מה זה מסמל
לדוגמא אם יש מקום ריק אז תוכלי לומר שאת רוצה לעשות שם גרפיטי כדי ליצור למקום אווירה יותר שמחה


אני מניח שככה זה עובד
לא, זה ונדליזם
ונדליזם המתבטא בהשחתת רכוש של אדם אחר נחשב לעבירה על החוק לפי חוק העונשין הישראלי.
למרות זאת, השחתת רכוש ציבורי דוגמת גרפיטי המצויר על קירות ומבנים שאינם שייכים לפרט, יכולה להיחשב כמעשה אמנותי וישנם אמני גרפיטי מוצהרים ואף כאלו שמוזמנים במיוחד לפרויקטים שונים.
יש לסייג כי השחתת רכוש ציבורי מסוג שאינו גרפיטי אמנותי, ברוב המקרים ייחשב לעבירה פלילית. לדוגמה שבירת חלונות מוסד ציבורי, כתיבת גסויות וקללות על מבנים ציבוריים וחריטה על קירות או על רכוש ציבורי דוגמת פחי אשפה.