2 תשובות
תנסי לדבר עם הרכזת שלך, או שתדברי עם ההורים שלו.
או שפשוט תסבירי לו שאת עסוקה, ושתוכלי תתקשרי אליו
או שפשוט תסבירי לו שאת עסוקה, ושתוכלי תתקשרי אליו
תבואי אליו הביתה או שתקבעי איתו ותסבירי לו שיש לך מלא מלא דברים לעשות אז שמעכשיו רק את אומרת אם יש פעולה או זום ואז תסבירי שאת ממש לא כועסת אבל יש לך הרבה דברים חשובים לעשות
באותו הנושא: