2 תשובות
בלי טלפונים וכאלה
האמת רק ישנתי שם ודיברתי עם כמה פסיכולוגים וםסיכאטרים
לא עזר בכלל.
שואל השאלה:
מותר ביקורים?רק של מישפחה או גם חבריםות?יש יציאות לסופי שבוע?