3 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת שאני חולה יש לי בולימיה שהתחילה מאנורקסיה בוודאות יש לי את כל התסמינים ואני גם במצב שאני מבינה כבר שיש לי בעיה
אבל אני חושבת שאני יכולה גם להבריא מזה לבד
זה פשוט שזה הרבה הרבב יותר קשה
אבל אני כן חושבת שאני מסוגלת
ואני לא רוצה סתם בגלל שזה קשה לי לתפוס מקום למישהו
אני יודעת שאני חולה יש לי בולימיה שהתחילה מאנורקסיה בוודאות יש לי את כל התסמינים ואני גם במצב שאני מבינה כבר שיש לי בעיה
אבל אני חושבת שאני יכולה גם להבריא מזה לבד
זה פשוט שזה הרבה הרבב יותר קשה
אבל אני כן חושבת שאני מסוגלת
ואני לא רוצה סתם בגלל שזה קשה לי לתפוס מקום למישהו
אנונימית
עדיף לתפוס את זה מוקדם תקשבי לי ככל שהזמן עובר זה ותר קשה אני מדברת מניסיון הלוואי והיו שמים לב להפרעות אכילה שלי לפני שהייהתי בסכנת חיים בבקשה לכי להבדק עכשיו אם יש לך הפרעות אכילה ולכי לטיפול שמישהו יעזור לך
עדיף לבקש עזרה בזה קודם כל לפני שזה יחמיר
באותו הנושא: